30 lipca 2012

Wygrana w konkursie

    Czekałam z ogłoszeniem tej wiadomości, aż do momentu otrzymania książki, by uwierzyć naprawdę, że wygrałam w tym konkursie. A w jakim konkursie? Konkurs organizowany był przez Warszawską Firmę Wydawniczą, a należało odpowiedzieć na 5 pytań. Na czym dokładniej polegał konkurs znajdziecie pod tym linkiem. 
 
    A jaką książkę wygrałam? Książkę dr Marka pt.: „Takie one są. Porady dla facetów” i chociaż nie jestem facetem, to z wielkim zainteresowaniem przeczytam to, co mężczyźni sądzą o nas – kobietach. Mam tylko nadzieję, że znajdujące się tam opisy o nas – kobietach – nie będą drastyczne.
 
Inne ogłoszenia parafialne – o nowych książkach do czytania:
 
1. Haruki Murakami – 1Q84 t.3 - pożyczona od Mooly
2. Haruki Murakami – „Wszystkie boże dzieci tańczą” – wypożyczona z biblioteki
3. Izabela Sowa – „Zielone jabłuszko” od wydawnictwa Nasza Księgarnia
4. Ken Follett – „Zabójcza pamięć”, Anne Tyler – „Kiedy byliśmy dorośli”, Cynthia Thayer – „Promień światła”, Lee Child – „Po omacku”  – Książki wybrane Reader’s Digest – nie ukrywam, że z pośród tych czterech książek, najbardziej pragnę przeczytać książkę Lee Childa „Po omacku”, więc nie obiecuję, że pozostałe opowiadania będą mieć recenzje.Książka została wypożyczona z biblioteki. 
 
    Jeszcze w tym tygodniu powinna ukazać się recenzja książki Joanny Chmielewskiej pt.: „Poduszka w różowe słonie”.
 
    To by było na tyle jeśli chodzi o ogłoszenia, mam nadzieję, że recenzje będą szybko się ukazywać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz