17 czerwca 2013

Zmiany, zmiany, zmiany....

Czy nie macie czasem wrażenia, że czasami robicie coś pod wpływem impulsu, nie zastanawiając się czy to co robimy jest słuszne i czy zmiany, które chcemy dokonać będą dla nas dobre oraz dla tego, co robimy? Niestety zmiany, które czasami wydają się nam koniecznością, są złe, może nie w danej chwili, ale w przyszłości dowiadujemy się, że rzeczywiście zmiany pod wpływem impulsu są tragiczne w skutkach i przeklinacie dzień, kiedy Wam coś tak szalonego przyszło do głowy.

Tak było ze mną i z przeprowadzką bloga z Blogspota/Bloggera na Blog.pl. Przyznaję – nie wiem, co mną wtedy kierowało, ale po czasie zrozumiałam, że to był największy mój błąd. Nie chodzi o to nawet, że był mniej odwiedzany czy czytany mój blog na blog.pl. Ale niestety  wieczne awarie oraz mało czytelne funkcje, sprawiły że coraz częściej żałowałam swojej decyzji i tęskniłam za bloggerem. Dlatego postanowiłam wrócić na tę domenę, aby móc przestać zastanawiać się nad tym czy znów jakiś problem nie wyskoczy.

Dlatego od dziś możecie czytać moje recenzje pod tym linkiem:

Ale przede wszystkim należą Wam się przeprosiny za to całe zamieszanie, dlatego Was pragnę PRZEPROSIĆ i mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję o zmianie domeny.
Jeszcze raz Was Przepraszam oraz dziękuję za zrozumienie.

4 komentarze:

  1. Myślę, że jednak blogspot jest bardziej funkcjonalny. Witamy z powrotem na starych śmieciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację blogspot jest zdecydowanie bardziej przejrzysty i funkcjonalny i nigdy nie musiałam,co chwila pisać pytań oraz próśb, by w końcu coś zaczęło działać. Ale czasami aby coś docenić trzeba to stracić:)

      Usuń
  2. Czasami zmiany są potrzebne, szczególnie te "na lepsze", więc najważniejsze, że teraz będziesz miała mniej problemów technicznych, a tym samym więcej przyjemności z dalszego blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już wiem, że tylko na blogspocie, blogowanie i recenzowanie jest najlepsze:)

      Usuń