19 lipca 2013

Zbieramy skład na spotkanie bloggerów

Witajcie drodzy blogowicze(?), blogerzy, recenzenci książek:) W niedzielę miałam okazję spotkać się z Mooly. Jak to na spotkaniu blogowiczek(?), czy jak to woli recenzentek książek dużo rozmawiałyśmy o książkach, które czytamy, jakich książek nie chcemy przeczytać, ogólnie co jest w modzie czytać, itp. itd. Niestety kiedy już wracałam autobusem do domu uświadomiłam sobie, że niestety zostawiłam książkę u Mooly i recenzja książki Nadine Gordimer "Ludzie Julya" będzie z opóźnieniem. Dlatego, aby zapełnić czymś pustkę, zaczęłam czytać książkę Jamesa Craiga "Londyn we  krwi". Mam nadzieję, że tej już nigdzie nie zagubię:) Ale o czym właściwie chciałam Wam napisać???? Rozmawiając właśnie o książkach, prowadzeniu bloga, itp., razem z Mooly stwierdziłyśmy, iż fajnie było by spotkać się z innymi recenzentami z regionu Mazowsza, a konkretnie z Radomia i okolic. I to jest właśnie ten moment, aby skorygować te plany, ponieważ jak widzę chyba nie wiele jest recenzentów z tych okolic, to chciałabym na takie spotkanie zaprosić nie tylko recenzentów z tych okolic, ale z całego Mazowsza oraz kraju. Oczywiście spotkanie to miałoby się odbyć w Radomiu jeszcze w te wakacje. Zapraszam i mam nadzieję, że tym razem więcej nas się zgłosi na to spotkanie. Piszcie wraz z datą takiego spotkania. Do miłego zobaczenia:)

5 komentarzy:

  1. Niestety do Radomia mi daleko, ale pomysł fajny, też chętnie spotkałabym się z innymi blogerami z mojej oklicy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł jak najbardziej fajny i mam nadzieję, że uda się nam spotkać. Pozostaje tylko pytanie czy wielu jest recenzentów-blogerów właśnie z Radomia i okolic. Mimo wszystko gdyby nam się udało spotkać,zapraszam Cię na spotkanie Flora:)

      Usuń
  2. ja niestety śląsk i okolice ;/ ale pomysł super

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że mam daleko do Radomia ;<

    zapraszam do siebie, recenzjuję w formie youtubowej, może przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaproszenie na spotkanie blogerów: http://swiatwidzianyksiazkami.blogspot.com/2013/07/zaproszenie-na-spotkanie-bloggerow.html

      Usuń