21 listopada 2013

WYNIKI KONKURSU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No i są wyniki konkursu, który przeprowadziłam wraz z Wydawnictwem Akurat,  na moim blogu. Do wygrania były dwie książki:


b. Natasha Walker - "Tajemnice Emmy: powroty" (Recenzja książki na moim blogu już wkrótce)


W konkursie wzięło udział 17 osób, czyli:


4. awiola
8. Jill
9. Hanka*
11. Ada*
13. Ana
17. lidia*


* Imię zaczerpnięte z części adresu e-mail, podanego w zgłoszeniu.


A teraz pora na podanie imion dwóch osób, które wygrały książki. A są to: 



 


 wygrała "Rozkosze nocy" Sylvii Day


Jill 
 wygrała "Tajemnice Emmy: powroty" Natashy Walker


Obu laureatkom Gratuluję:)

Przypominam również, iż zgodnie z regulaminem podanym w konkursie, laureatki mają 3 dni (do 24 listopada 2013, do północy), na podanie adresu do korespondencji. Jeśli nie otrzymam adresu, wtedy zostanie ogłoszone imię nowego laureata lub nowych laureatów.

Jeszcze raz gratuluję laureatkom oraz dziękuję pozostałym uczestnikom za udział w konkursie. I już dziś zapraszam Was na kolejny konkurs, który odbędzie się na moim blogu w najbliższym czasie. Informacji na temat nowego konkursu szukajcie na moim blogu oraz na Facbooku, na FanPage'u mojego bloga.



 Wszelkie uwagi kierujcie na mój adres e-mail: sayuri.i.blog@wp.pl

7 komentarzy:

  1. Jeeej, nie wierzę! NIE WIERZĘ! Musiałam kilka razy przeczytać swój nick, żeby dotarło do mnie, że wygrałam :) Bardzo, bardzo Ci dziękuję. Od razu wysyłam wiadomość! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘĘĘĘĘĘĘĘKUJĘ :)
    To cudowna wiadomość :) :) :)
    JUPI! Ależ się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń