27 lutego 2014

Zaproszenie na spotkanie z bohaterami kultowego serialu....

Zapraszamy na spotkanie z bohaterami kultowego serialu Ranczo!!!

Interesują was serialowe  informacje z pierwszej ręki?
Wójt/Proboszcz, Michałowa, Solejukowa, barmanka Wioletka,  Hadziuk i Scenarzyści będą do waszej dyspozycji.



4 marca o godzinie 18.00 w warszawskim Matrasie (al. Solidarności 113) 
będzie można się spotkać z ulubionymi  Aktorami serialu: Cezarym i Katarzyną Żak,  Martą Lipińską, Magdą Waligórską, Bogdanem Kalusem oraz Autorami scenariusza i książki - Robertem Brutterem i Jerzym Niemczukiem.

Autorów i Aktorów będzie wypytywać Magda Walusiak.
Będzie okazja żeby porozmawiać o najnowszej edycji serialu i zdobyć podpisy na książkowej wersji Rancza!

Zapraszamy


3 komentarze:

  1. Świetny serial, zwłaszcza jego początki były genialne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jeden z lepszych polskich seriali w ostatnich latach. Jak dla mnie powinni zaprzestać produkcji po czwartej serii, jak było z początku planowane, co nie oznacza, że dalsze serie mi się nie podobają. Ale mimo wszystko jednak cztery serie by wystarczyły.

      Usuń
  2. Po spotkaniu już dawno, ale i tak nie miałabym okazji tam pojechać. A szkoda, bo serial jest moim zdaniem dobry, może nie oglądałam każdego odcinka, ale tych kilku zdążyło mnie do niego przekonać :)

    OdpowiedzUsuń