12 grudnia 2015

KONKURS ŚWIĄTECZNY

WITAJCIE :)

JEŚLI CHODZI O KONKURSY TO NA MOIM BLOGU DAWNO JUŻ ICH NIE BYŁO. ALE, ŻE ZBLIŻAJĄ SIĘ ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA, TO AŻ SAMO SIĘ PROSI, BY COŚ TAKIEGO ZORGANIZOWAĆ :) 
A W KONKURSIE DO WYGRANIA JEDEN ZESTAW KSIĄŻEK, CZYLI "FACET NA TELEFON" ORAZ "FACET NA TELEFON 2". CZYLI ZWYCIĘZCA MOŻE BYĆ TYLKO JEDEN.

CZYTAJCIE DALEJ....
 






Zasady konkursu: 

1. Organizatorem konkursu jestem Ja, czyli Sayuri - właścicielka bloga Świat Widziany Książkami.

2. Organizatorem nagród również jestem Ja - Sayuri, prowadząca blog Świat Widziany Książkami.

3. Konkurs trwa od 12.12.2015r. do 20.12.2015r. do północy.

4. Nagrodami w konkursie jest zestaw książek:  "Facet na telefon" oraz "Facet na telefon 2".

5. Spośród osób zgłoszonych wylosuję tylko jednego zwycięzcę, czyli do jednej osoby trafią obie książki.

6. Aby wziąć udział w konkursie, należy w komentarzu pod postem napisać zwykłe Zgłaszam się oraz swój e-mail.

7. W konkursie mogą wziąć wszyscy bez wyjątku, również osoby anonimowe, zamieszkujące na terenie Polski

8. Wyniki konkursu ogłoszę w ciągu 2 dni.

9. Laureat jest zobowiązany w ciągu 3 dni napisać swój adres korespondencyjny, na mój e-mail: sayuri.i.blog@wp.pl. Jeśli nie otrzymam takiej informacji w ciągu tych 3 dni, zostanie wylosowany kolejny zwycięzca.

10. Będzie mi miło jak informacje o konkursie zamieścicie na swoich stronach lub FanPage'u, lecz nie jest to warunek konieczny.


Pozostaje mi już tylko życzyć Wam Powodzenia :)


Jeśli będziecie mieć pytania lub wątpliwości piszcie na mój e-mail: sayuri.i.blog@wp.pl 

9 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :) sylwiach5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się:)
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się:)
    Katarzyna
    kki13@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    anna2204@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    wiktoriakaliowoda01@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :D
    jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    lafee2702@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :D
    gracja313@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń