6 lutego 2012

W końcu ferie...

I znów zapuściłam trochę mojego bloga. A przyczyną tego wszystkiego była sesja zimowa i co się z tym wiążę egzaminy, które zdałam – na szczęście w terminie, i dzięki temu mogę mieć dwutygodniowe ferie. A skoro ferie są to trzeba trochę odpocząć oraz wziąć się za czytanie kolejnych książek, które nabyłam już dawno,dawno oraz nowo zakupione oraz przesłane przez Wydawnictwo Literackie. 

A co planuję robić, a raczej czytać przez ferie? Postanowiłam w końcu przeczytać serię o Harrym Potterze, bo jestem bardzo jej ciekawa, choć może to wyraz zdziecinnienia, ale czytam inne książki bardziej „poważne” i odpowiednie do mojego wieku.

A oto lista książek, które postanowiłam przeczytać w najbliższej przyszłości,
(jako iż przeczytałam I i II tom o Harrym Potterze to listę zacznę od III tomu):

1. J.K Rowling – „Harry Potter i Więzień Azkabanu”
2. J.K. Rowling – „Harry Potter i Czara Ognia”
3. J.K. Rowling – „Harry Potter i  Zakon Feniksa”
4. J.K.Rowling – „Harry Potter i Książę Półkrwi”
5. J.K. Rowling – „Harry Potter i Insygnia Śmierci”
6. Fransesca Gould – „Dlaczego ziewanie jest zaraźliwe?” (dzięki uprzejmości Wydawnictwa Literackiego)
7. Sławomir Kańkowski – „Boski porządek”
8. Paweł Lisicki – „Przerwa w pracy”

Nazbierało się trochę tego, ciekawe czy przeczytam wszystko przez ferie, hm?
Spróbuję, chociaż nie wiem czy przez dwa tygodnie da radę. Ale trzeba wierzyć, że się uda….

A wszystkim studentom życzę, aby mogli udać się na zasłużone ferie po ciężkiej sesji zimowej:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz