4 listopada 2017

PODSUMOWANIE PAŹDZIERNIKA 2017

To już czas na podsumowanie października 2017 roku, który upłynął mi na pisaniu pracy podyplomowej z historii. W związku z tym niewiele miałam czasu na czytanie i pisanie recenzji. Ale nie mogę narzekać, ponieważ coś udało mi się przeczytać i zrecenzować. Wśród recenzowanych książek były:


Wszystkie książki były napisane przez autorów z różnych krajów, w następującej kolejności:

a. USA
b. Wielka Brytania
c. Norwegia
d. Polska

W poprzednim miesiącu, poza literaturą fachową, nie miałam okazji czytać wielu lektur. Obecnie czytam książkę "Na pokuszenie" Thomasa Cullina. 

Niestety październik nie obfitował również w zdobycze książkowe. Wśród książek zakupionych warto wymienić następujące:

1. Lee Child - "Ostatnia sprawa" 
2. Lee Child - "Poszukiwany"
3. Lee Child - " Nic do stracenia"
4. Jo Nesbo - "Człowiek nietoperz"
5. Sylvia Day - "Mąż, którego nie znałam"
6. Sylvia Day - "Obudzone pragnienie"
7. Stephanie Lehmann - "Butik na Astor Place"
8. J.K. Rowling - "Harry Potter i kamień filozoficzny"

To tyle jeśli chodzi o październik. Jestem ciekawa co przyniesie listopad na moim blogu. Ale nudzić się raczej nie będę, gdy tyle książek do przeczytania :)

5 komentarzy:

  1. Też ostatnio brakuje mi czasu na lekturę. Powodzenia w dalszym pisaniu pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praca na szczęście już oddana i czekam tylko na dyplom z bycia histerykiem ;)

      Usuń
  2. Super, ile zdobyczy. Gratuluję udanego miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jest dużo do czytania :D

    OdpowiedzUsuń