21 marca 2020

Dłuuuga przerwa

    Dzień Dobry w ten marcowy dzień, no i weekend. Wiem dawno mnie nie było, ku mojej rozpaczy. Z czym jest to związane? Oczywiście z nową pracą, która od września kompletnie mnie pochłonęła i nie mam czasu na czytanie moich ukochanych książek. W ciągu tego czasu przeczytałam kilka, a dokładnie trzy:

1. Mariette Lindstein - "Biała krypta";
2. Lee Child - "Czas przeszły"
3. Lee Child - "Zgodnie z planem"

Obecnie czytam książkę Jo Nesbo pt.: "Czerwone gardło". Mam nadzieję, że obecny czas umożliwi mi nadrobienie kilku ciekawych lektur oraz że będę częściej odwiedzać blogosferę. 

Oczywiście życzę wszystkim zdrowia, rozsądku i korzystania z czasu jaki nam dano, by móc się zaczytywać. 

P.S. Mam nadzieję, że napiszę recenzję książek, które wypisałam powyżej.


2 komentarze:

  1. Witaj! Rzeczywiście długo Cię nie było, ale fajnie, że się odezwałaś. Czekam oczywiście na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie będą krótkie, mam nadzieję, że szybko sobie przypomnę jak recenzować subiektywnie :)

      Usuń