27 maja 2012

30 dni z książką - Dzień 7 - Książka, przez którą ciężko przebrnąć


Jest wiele takich książek. Niektóre postanowiłam odłożyć po kilku przeczytanych stronach. Inne jakoś zdołałam przeczytać. Wśród książek, które postanowiłam odłożyć po przeczytaniu kilku czy kilkunastu stron, była książka Mario Vargasa Llosy „Raj tuż za rogiem”. Nie wiem czym było to spowodowane: dziwnym językiem czy narracją prowadzoną przez autora. Książkę trudno mi się czytało, ale nie tylko mi, lecz również mojej siostry. Nie wiem czy bym miała jakieś opory do innych książek tego autora, ale wyżej wymieniony tytuł zniechęcił mnie do autora. Może kiedyś zdołam przeczytać…
A z książek, które przeczytałam do końca, mimo iż bardzo trudno mi było przez nią przebrnąć jest książka J.M.G. le Clezio „Urania”. Jakoś udało mi się ją przeczytać w porównaniu z „Rajem tuż za rogiem”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz