9 lipca 2013

Stos urodzinowy

To już dwa lata minęły (8 lipca 2011) odkąd jestem z Wami w blogerowym świecie, w którym,jak doskonale wiecie,piszę recenzję książek. Dwa lata - to z jednej strony, cóż to jest, ale z drugiej strony, jednak wydaje się bardzo długo. Pamiętam do dziś jak miotałam się między serwisami,które najlepiej spełnią moje oczekiwania i wymagania, aż padło na Bloggera. I chociaż rozstałam się z nim na rok (dziś jak sądzę pod wpływem kaprysu, który trudno zrozumieć), ale powróciłam na jego łono i wiem,że nie ma już takiej siły,która by mnie stąd przegoniła. Nie mam zamiaru robić przy tej okazji żadnych statystyk, bo nie oto chodzi, ale chciałam Wam podziękować za to że czytacie moje tzw. recenzje oraz za wszystkie komentarze pozostawiane pod wszystkimi recenzjami oraz za wszystkie uwagi, które pomogły mi rozwijać mój blog. Może nie zawsze są to najlepsze recenzje, ale staram się je pisać tak, by zawsze były dobre, nie tylko dla mnie, ale przede wszystkim dla Was.

A na drugie urodziny przygotowałam stos książek, które ostatnimi czasy stały się moją własnością. Niektóre z nich miały już swoją recenzję na tym blogu, inne dopiero czekają na swoją kolej:)



1. Nadine Gordimer - "Ludzie Julya"  - od Wydawnictwa M;
4. A.J. Gabryel - "Facet na telefon 2" - od Wydawnictwa Wielka    Litera;
5. Sylvia Day - "Dotyk Crossa" - od Wydawnictwa Wielka Litera;
6. Sylvia Day - "Płomień Crossa" - od Wydawnictwa Wielka Litera;
7. Sylvia Day - "Wyznanie Crossa" - od Wydawnictwa Wielka Litera;
8. James Craig - "Londyn we krwi" - od Wydawnictwa Akurat


Książki może nie wszystkie są ambitne, ale przynajmniej nie będzie nudno podczas wakacji:)
 
 
 

4 komentarze:

  1. następnych lat owocnego blogowania :)a stosik piękny, czekam na recenzję Londyn we krwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To teraz już wiem, co mam czytać następnie:) Mam nadzieję, że nastąpi to już wkrótce:)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! :) Widzę, że w stosiku króluje literatura erotyczna. Wzięłabym każdą z tych powieści, bo intrygują mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mogę napisać? Po przeczytaniu "Greya", chcę się przekonać czy dalej brnąć w tego typu literaturę:) Chociaż muszę przyznać, że bez większego przekonania będę sięgać po trylogię o Crossie.

      Usuń