8 września 2013

Kolejna porcja informacji....

Niestety od dłuższego czasu byłam zajęta swoimi sprawami, co sprawiło, że nie udało mi się jednak zorganizować spotkania blogerów oraz nie udało mi się umieszczać na bieżąco recenzji książek, które przez ostatni miesiąc udało mi się przeczytać. Co prawda, z powodu braku czasu, starałam się wybierać takie lektury, które szybko się czyta i może nie są ambitne, ale przynajmniej udało mi się w przeciągu kilku tygodni przeczytać trzy książki, które mam nadzieję uda mi się zrecenzować w ciągu tego tygodnia. Mam również nadzieję, że pierwsza recenzja pojawi się już dziś.

A które książki zostaną zrecenzowane w ciągu tego tygodnia? Już piszę:


1. Sylvia Day - "Płomień Crossa"
2. A.J. Gabryel - "Facet na telefon 2. Grzesznik."
3. Sylvia Day - "Wyznanie Crossa"

Jeśli więc jesteście ciekawi recenzji owych książek, wyczekujcie ich w najbliższym tygodniu:)

Ale to nie jedyna informacja, którą chcę się z Wami podzielić. Już jutro ogłoszę konkurs, który organizuję wraz z Wydawnictwem Literackim. Do wygrania jest jeden egzemplarz książki Katarzyny Michalak "W imię miłości". Już dziś zapraszam Was wszystkich do wzięcia udziału w tym konkursie:)

Jest jeszcze jedna informacja, z którą chcę się z Wami podzielić. Do 30 września chcę zlikwidować stronę http://swiatwidzianyksiazkami.blog.pl/, z którą miałam prawie roczną przygodę i to tam umieszczałam swoje recenzje, nim ponownie powróciłam na łono blogspota. Dlatego zapraszam Was do czytania oraz komentowania moich recenzji na tę obecną stronę tu na blogspocie http://swiatwidzianyksiazkami.blogspot.com. Dlatego na tamtej stronie nie będą już pojawiały się skróty z recenzji, które piszę na tej stronie.

Zapraszam do czytania najbliższych recenzji oraz do wzięcia udziału w konkursie, który zostanie ogłoszony jutro. 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz