2 grudnia 2013

PODSUMOWANIE: LISTOPAD 2013

Listopad 2013 minął i stał się przeszłością:) Czas by zrobić podsumowanie owego miesiąca. A co w ciągu tego miesiąca wydarzyło się na moim blogu. Oj działo się, oj działo:) Co prawda recenzji było tylko dwie, ale również w ciągu tego miesiąca ogłosiłam dwa konkursy, a jeden z nich trwa, ale tylko do dziś, do północy. Więc zapraszam jeszcze do wzięcia udziału w nim. A co można wygrać w nim? O tym napiszę dalej.

1. Zrecenzowane książki na moim blogu w listopadzie 2013 roku:



2. Konkursy ogłoszone na moim blogu:

a. Konkurs z Wydawnictwem Akurat, w którym do wygrania były dwie książki: 
    - "Tajemnice Emmy: Powroty" Natashy Walker

b. Konkurs z Wydawnictwem M - trwa do dziś - w którym do wygrania jest książka:
    - "Ostatnie lato" Cesarina Vighy.

3. Umieściłam również stos, ze zdobytymi książkami, a zobaczyć te zdobycze możecie pod tym linkiem.

4. Miesiąc ten był również miesiącem sukcesów, czyli udało się mi dwa razy wygrać w konkursach organizowanych przez inne blogi. Wygrałam książki:

a. "Smocza Dolina" - Doroty Skwark, w konkursie organizowanym na blogu: http://shczooreczek.blogspot.com                              


b. "Przytul mnie" - Lisy Samson, w konkursie organizowanym na blogu: http://ksiazkiprzykawie.blogspot.com;


Jak więc widzicie na moim blogu wiele się działo w ciągu tego miesiąca. Mam nadzieję, że w nadchodzącym miesiącu będzie zdecydowanie więcej recenzji niż innych pobocznych , ale również ważnych tematów. I niestety nie udało mi się przeczytać książek, które zaplanowałam sobie w poprzednim podsumowaniu, dlatego w tym nie obiecuję sobie, co przeczytam:)

1 komentarz: