12 kwietnia 2016

"W butach Valerii" - Elisabet Benavent


Książka ta bardzo dłuuugo czekała na to bym wreszcie zaczęła ją czytać. Ale gdy już zaczęłam czytać to przepadłam. Nie było siły, która byłaby zdolna oderwać mnie od tej książki. Dlaczego? Otóż...

Książka "W butach Valerii" jest opowieścią o czterech kobietach przed trzydziestką, które szukają tego, co najważniejsze, czyli miłości. Nie jest jednak łatwo, bo życie w wielkim mieście nie jest łatwe. Nawet jeśli jest się pewną, nowoczesną, inteligentną oraz świadomą swoich zalet kobietą. Każda z czterech dziewczyn jest inna, ale wszystkie mogą na siebie liczyć, nawet wtedy gdy na siebie warczą :)

Książkę poznajemy z perspektywy Valerii, którą autorka uczyniła główną bohaterką i to na jej problemach: brakiem weny pisarskiej, miłości i małżeństwie, które od dość dawna przechodzi kryzys. Poznajemy również jej relacje z trzema przyjaciółkami, które odgrywają ważną rolę w jej życiu.

Gdyby recenzje książek można było napisać jednym słowem to o tej napisałabym tylko, że: UWIELBIAM. Ale chciałabym napisać również dlaczego tak uwielbiam ów książkę. "W butach Valerii" Elsabet Benavent jest książką, w której można znaleźć wiele radości i smutku, marzeń i tęsknot, a przede wszystkim można odnaleźć czym jest prawdziwa przyjaźń. Przyjaźń, która nie zawsze jest łatwa, lecz warto o nią zawalczyć. Bohaterki nie tylko pokonują trudności w relacjach przyjacielskich, ale także zaczynają lepiej poznawać swoje ja oraz dojrzewają do prawdziwej miłości. Wszystko to sprawia, że czytelnik z wielką ciekawością czyta losy owych czterech dziewczyn. W duża tym zasługa autorki, która stworzyła prawdziwe z krwi i kości bohaterki, które się kocha i nienawidzi jednocześnie. I każda czytelniczka odnajdzie w każdej z nich siebie :) 

Książkę jak najbardziej polecam i mam nadzieję, że niedługo poznam dalsze losy Valerii oraz jej przyjaciółek :)

Książkę przeczytałam w ramach wyzwania W 200 książek dookoła świata

Książkę  przeczytałam dzięki uprzejmości Wydawnictwa Literackiego


Tytuł: W butach Valerii
Autor: Elisabet Bonavent
Wydawnictwo: Wydawnictwo Literackie
Miejsce i rok wydania: Kraków, 2015
Ilość stron: 431
Okładka: miękka

4 komentarze:

  1. Czytałam - fajna, ale jakoś nie sięgnęłam po drugi tom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ten jeden tom by wystarczył. Było w nim wszystko zawarte :)

      Usuń
  2. Lubię takie powieści o kobietach. Z chęcią przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo warto zapoznać się z tą lekturą :)

      Usuń