19 czerwca 2012

30 dni z książką – dzień 30 - Autor, którego wszystkie książki czytasz.

To już ostatni dzień z tą serią.Jak to szybko upłynęło. Gdy zaczynałam tę serię, zastanawiałam się, że 30 dni to bardzo długo,a tu proszę, zanim człowiek się obejrzał już jest 30 ostatni dzień tej serii. 
 
Ale wróćmy do tematu. Którego autora czytam wszystkie książki? Przede wszystkim książki Paula Coelho. Moja przygoda z jego twórczością zaczęła się w liceum, wszystko przez książkę „Na brzegu rzeki Piedry usiadłam i płakałam”. Czytam jego książki pomimo krytyki wobec jego książek.Chociaż muszę przyznać, że jego ostatnie książki i mnie rozczarowały. Ale mimo wszystko pragnę czytać jego książki.
 
Przeczytałam również wszystkie powieści Jane Austen, a „Emma” stała się moją ulubioną powieścią. Jak pisałam kiedyś dobrze, że tej książki nie mam w domu, bo bym tylko ją czytała i czytała.
 
I oczywiście zaczytuję się w książkach Lee Childa, który we wszystkich swoich powieściach opisuje losy Jacka Reachera, byłego żandarma wojskowego, któremu również w cywilu trudno uciec od rozwiązywania zagadek.
 
Oczywiście nie omijam książek Pani Katarzyny Michalak. „Zakochałam” się w tych książkach i nic na to nie poradzę. Chociaż i są tacy, którzy tych książek nie lubią. Ale każdy ma  swój gust i czyta to co chce:)
 
A na koniec chciałabym podziękować za towarzyszenie z tą serią, czyli 30 dni z książką. Dziękuję za komentarze, ciekawe wypowiedzi i mam nadzieję, że inne zabawy są przede mną. Jeszcze raz dziękuję.
 
I miałabym prośbę do Was, jeśli znacie jakąś inną ciekawą serią, o której można pisać na blogu, piszcie, tak abym i ja mogła wyrazić swoje zdanie, opinie na dany temat:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz