2 września 2017

SIERPIEŃ 2017

PODSUMOWANIE SIERPNIA 2017


Jako iż dawno nie robiłam podsumowania, to będzie one krótkie i na temat. :) Przynajmniej mam taką  nadzieję. Powoli  małymi kroczkami wracam na właściwe tory, czyli do regularnego czytania, a co za tym idzie, do pisania recenzji na blogu. Jest to dla mnie duży sukces, bo przez ostatnie miesiące, nie mogłam sobie pozwolić na regularne czytanie książek, a co za tym idzie, za regularnym pisaniem recenzji na blogu i częstym odwiedzaniem innych blogów. Powrót do pisania jest dla mnie czymś miłym i mam nadzieję, że nie będę zmuszona ponownie ograniczyć swojej blogerskiej działalności :)
Ale skoro miało to być podsumowanie to piszę, co udało mi się przez miesiąc sierpień osiągnąć :)
W tym miesiącu udało mi się napisać osiem postów, w tym siedem recenzji i zorganizowałam konkurs, który zaczął się od 31.08.2017 r. i trwa do 09.09.2017 r. A poniżej lista książek, które udało mi się zrecenzować:


Trzy pierwsze książki wypożyczyłam z Biblioteki w Zwoleniu, natomiast czwartą pozycje uzyskałam dzięki uprzejmości autorki. Natomiast 5 i 6 uzyskałam dzięki uprzejmości wydawnictw: Helion (5) i Marginesy (6). Zaś ostatnią książkę przeczytałam dzięki Grupie Kobiet Kreatywnych ze  Zwolenia. 

A co w najbliższych planach? Recenzja książki Johanny Mo "Tak sobie wyobrażałam śmierć" (od wydawnictwa Helion), zaś aktualnie czytam "Rok na Majorce" Anny Klary Majewskiej (od wydawnictwa Wielka Litera).

To tyle jeśli chodzi o Sierpień 2017 r. 

P.S. Przypominam o konkursie na moim blogu. Znajdziecie go pod tym linkiem.

4 komentarze:

  1. Fajnie, że będziesz teraz więcej czytać. Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Awanturę o Basię" czytałam bardzo dawno temu, ale pamiętam, że byłam zachwycona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się, ja również nią jestem zachwycona. Cieszę się, że mogłam ją w końcu przeczytać.

      Usuń