3 października 2017

PODSUMOWANIE WRZEŚNIA 2017

Muszę przyznać, że wrzesień 2017 r. okazał się skromniutki w porównaniu z poprzednim miesiącem, ale i tak na nudę nie mogłam narzekać. Jeśli chodzi o ilość recenzji na blogu to były tylko dwie.


W miesiącu wrzesień miało miejsce również ogłoszenie wyników konkursu z okazji Dnia Blogów. Na szczęście wszyscy zwycięzcy w ciągu kilku godzin odpowiedzieli na maila z prośbą o podanie adresów korespondencyjnych i w ciągu nastepnych dni mogli cieszyć się nagrodami. 

Jeśli chodzi o czytanie książek w poprzednim miesiącu, to niestety marnie mi ono szło. Przeczytałam - "Tylko Cross" Sylvii Day, dalej czytam: "W linii prostej" Damiena Boyda.

Miesiąc wrzesień bogaty był za to w nowe zdobycze książkowe. Zakupiłam m.in.:

2. Jonathan Holt - "Rozgrzeszenie"
5. Lee Child - "Sto milionów dolarów"
9. Jane Austen - "Mansfield Park"
10. Jane Austen - "Opactwo Northanger"
11. Helen Fielding - "Bridget Jones. Szalejąc za facetem"
12. Elizabeth Gaskell - "Panie z Canford"
13. Elizabeth Gaskell - "Północ i Południe"
14. M.L. Stedman - "Światło między oceanami.

Jak widać z powyższej listy to niektóre książki już kiedyś przeczytałam, ale chciałam uzupełnić do biblioteczki. Inne bo chciałam dokończyć niektóre serie jak np. Carnivia. Inne bo po prostu chcę niektóre przeczytać. 

Z ciekawszych wydarzeń września 2017 to by było na tyle. Mam nadzieję, że w miesiącu październik liczba przeczytanych książek i napisanych postów będzie znacznie większa. Czego i Wam życzę :)

1 komentarz: